Shame , shame, shame on you. Hating on a boy who's dreams came true.

Tjena babes, idag vaknade jag kring tolv av att Johanna messa mig,
hon ba, " Jessiiicaaaa ,
jag ba - Ah ?
Hon ba - Är du vaken ?
Jag ba, Nä , jag smsar i sömnen.. Vafan troru?
Hon - Men jag ville bara va säker...
Alltså hon är ju lite speciell...<3
Men sen ringde Nena mig, och jag for t hon å hämta min bh,
åsen for jag hem å fixa mig igen,
åsen så for jag på stan med Johanna, sen for vi t Pikisaari,
och kolla när killarna bada..
Dom putta i mig med kläderna på..
Tur hade jag inte mobilen i bhn...
For hem å bytte kläder, tog badkläder
och gjorde även sidecut på köpet ;:*
Tycker faktiskt jag passa rätt bra.
Kom hem halv 11, var med folk osv.
Föresten, tycker ni ska ta och säga grattis t Jk <3
Världens bästa vän!
Grattis världens bästavän, nu är du byxmyndig och far ta på dig dina byxor! (y'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0