10 Juli 2012

Tjena, har bytt blogg.. igen!
Får se vilken jag dras till, men iallafall.
Jag som kommer blogga på den här bloggen är en tjej på 13 år
som är född i Kalix år 1999, och jag fick namnet
Jessica Emilia Savilahti
( Klicka på namnet för att komma till min facebook )
Jag bor på ett litet ställe i norrbotten som kallas
för Haparanda, usch.
I denna blogg kommer jag ta med dig på en resa genom mitt liv.
Och jag ska lova er att försöka uppdatera MINST två gånger per dag,
och om så inte så blir det ett inlägg iallafall.
Beror på vad jag gör och så vidare.
Men finns väl inget mer att berätta om mig förutom att jag
älskar att umgås med vänner, fota och att ha allmänt skoj bara.
 
Här har ni en bild på lilla mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0