We were never gonna say goodbye..

Tjena babes, orkar verkligen inte blogga just nu..
Förlåt, men kan säga att jag kom hem igår, var helt underbart
i Luleå, så jävla skönt att slippa denna bondhålan..
Allt suger här, jag mår bara dåligt av å va här..
Fyfan, allt vore bättre om vi kunde flytta..
Jag är seriös, men igår när jag kom hem ,
åt jag och sen for jag ut med Emma och några till...
Ah och ja, men hm.. Skolan börjar om typ en vecka,
det känns inte okej.. Har inte hunnit göra nånting under sommarlovet..
Fyfan, men jaja.. Ha'd.
 
Två bilder sen jag och Mirre var och bada på Alder i Boden..


Jag och Emma gunga gungbräda igår... x)
 
Jag och Johanna , iloveu ♥
 
Egopic.. x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0