If you don't know me, please don't judge me.

Tjena babes, jag är tillbaks nu...
Jag kände bara att det blev för mycket, men saknade faktiskt
att blogga... :-/ Men somsagt, åker till Sävast idag,
ska på lk och ska bli en härlig kväll somsagt!
Ska se Bonnie Tyler, Kapten Röd & Dead By April ♥
Fy så kul det kommer bli!
Går med Mirre & min storasyster dära, kommer säkert
få träffa en massa saknat folk jag inte träffat på megalänge!
Men ni får ha'd så bloggar jag när jag har tid!
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” - Eminem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0